Rozmiar Czcionki
image_print

Media o kampanii

28.09.2021

Radio Warszawa

Ruszyła II edycja Kampanii Kolejowe ABC. Podczas Międzynarodowych Targów Kolejowych Trako, 23 września, odbyła się inauguracja kampanii edukacyjnej Urzędu Transportu Kolejowego. Prezes UTK podpisał porozumienia o współpracy w zakresie promowania bezpieczeństwa z przedstawicielami rynku kolejowego. Link

23.09.2021

Dziennik Bałtycki

Do tej pory w pierwszej edycji Kampanii Kolejowe ABC w wyjątkowych zajęciach edukacyjnych wzięło udział blisko 20 tys. dzieci z ponad 700 placówek oświatowych. Spoty z nosorożcem Rogatkiem promujące bezpieczeństwo na kolei obejrzały miliony widzów. Spoty emitowane w telewizji miały zasięg ponad 23 mln odbiorców, w internecie obejrzano je ponad 25 mln razy, a w kinach zobaczyło ponad 8 mln osób. Link

18.02.2021

Rynek kolejowy

Rusza drugi etap „Kampanii Kolejowe ABC” realizowanej przez Urząd Transportu Kolejowego. Prowadzony od 2017 r. projekt cieszy się ogromną popularnością. W kolejnej odsłonie nie zabraknie nowych, ciekawych pomysłów, które pozwolą na naukę bezpiecznego zachowania w pobliżu torów i w pociągu. Nowa edycja „Kampanii Kolejowe ABC” została objęta patronatem przez Ministra Edukacji i Nauki oraz Rzecznika Praw Dziecka – podał UTK. Link

Strona 1 z 1