Aktualności - Kolejowe ABC

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

Czcionka:

Wysoki kontrast

Blisko 400 tysięcy wyświetleń miały pierwsze filmiki stworzone na popularnych vlogach w ramach Kampanii Kolejowe ABC Urzędu Transportu Kolejowego. To początek długofalowej współpracy z popularnymi młodymi twórcami, którzy będą promować bezpieczeństwo na kolei.

W 2018 r. blisko 3000 dzieci wzięło udział w specjalnych zajęciach na temat bezpieczeństwa organizowanych przez Urząd Transportu Kolejowego. Interaktywne lekcje odbywają się w całej Polsce w ramach „Kampanii Kolejowe ABC”.

W telewizji, kinach, internecie oraz w pociągach i w okolicach dworców kolejowych można już obejrzeć pierwszy animowany filmik, w którym bohater Kampanii Kolejowe ABC, nosorożec Rogatek, pokazuje dzieciom, jak zachować się w pobliżu przejazdów kolejowych.