Aktualności - Kolejowe ABC

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

Czcionka:

Wysoki kontrast

Za nami kolejny etap Kampanii Kolejowe ABC prowadzonej przez Urząd Transportu Kolejowego. Miliony osób z całej Polski w ciągu 2 lat poznały Rogatka, bohatera akcji. Sympatyczny nosorożec uczy bezpieczeństwa na terenach kolejowych. Można go było zobaczyć w telewizji, internecie, kinach, a nawet na ulicach.

Zajęcia dla 10 tysięcy dzieci i intensywna kampania medialna – to założenia drugiej edycji projektu „Kampania Kolejowe ABC”. Prezes Urzędu Transportu Kolejowego i Dyrektor Centrum Unijnych Projektów Transportowych podpisali umowę o dofinansowaniu projektu ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Wartość projektu to 60 mln zł.

Gra mobilna „Kolejowe ABC” cieszy się dużą popularnością wśród dzieci i młodzieży. Aplikacja została pobrana już przez ponad 18 000 osób. Za jej pomocą dzieci w łatwy sposób poznają i przyswajają zasady bezpieczeństwa na obszarach kolejowych, a przy tym zdobywają atrakcyjne nagrody.